Доопрацювання і модифікація асинхронних електродвигунів WEG

За бажанням замовника асинхронні двигуни WEG можуть бути доопрацьовані, шляхом установки на них додаткових частин і аксесуарів:

ФЛАНЦІ ЕЛЕКТРОДВИГУНІВ

При необхідності стандартний передній підшипниковий щит електродвигуна може бути демонтований і на його місце встановлюється фланець двигуна.

Малий фланець В14 з різьбовими кріпильними отворами може бути встановлений на асинхронні двигуни габаритів з 63 по 132.

Великий фланець В5 з наскрізними кріпильними отворами без різьблення може бути встановлений на асинхронні двигуни габаритів з 63 по 355.

ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНЕ ПРУЖИННЕ ГАЛЬМО

На вал трифазного асинхронного електродвигуна з неприводної сторони може бути встановлене електромеханічне гальмо Intorq серії BFK457 або серії BFK458.

Напруга живлення гальма: 24VDC, 180VDC, 205VDC; 230VAC і 380VAC з використанням випрямляча.
Момент утримання на валу електродвигуна: 1,5Нм – 200Нм
Випрямляч, ручка для ручного розгальмовування при відсутності живлення, мікровимикач для контролю спрацьовування, пилозахист..

motor_br_encoder

ДАТЧИК ЗВОРОТНОГО ЗВ'ЯЗКУ (КОНТРОЛЬ ШВИДКОСТІ ОБЕРТАННЯ)

На вал електродвигуна з неприводний боку може бути встановлений датчик зворотного зв’язку по швидкості і / або положенню. Зазвичай це інкрементальний або абсолютний енкодер. Сигнали з датчика зворотного зв’язку подаються належним чином регулювання швидкості обертання електродвигунів, зазвичай це перетворювач частоти. Останній регулює частоту і рівень напруги, що подається на обмотки трифазного асинхронного електродвигуна, тим самим змінюючи швидкість обертання ротора двигуна.
  • Діаметр корпусу: Ø 50 мм або Ø 115 мм
  • Швидкість: 12.000 об / хв
  • Ступінь захисту: макс. IP 67
  • Дозвіл: макс. 5000 імп / об
  • Напруга піт. DC: 5 V / 5 … 30 V / 10 … 30 V
  • Темп. навк. середовища: -40 … + 100 ° C
  • Вихід: RS 422, Push pull або оптичний вихід
  • Тип з’єднання: Кабель, роз’єм, клемна коробка
  • Опціонально: EX, дозволено використовувати в небезпечних зонах 2/22
  • Ізольований вхід, Морського виконання

РТС ДАТЧИК ТЕМПЕРАТУРИ ОБМОТОК ДВИГУНА

РТС датчик температури встановлюється в обмотки електродвигуна (один датчик на фазу) для габаритів двигунів з 63 по 132.

Асинхронні двигуни габаритів 160 і вище мають вбудований РТС датчик температури обмоток.

Детальніше про принцип роботи і характеристики РТС датчиків дивіться в розділі Часті запитання / Який принцип роботи РТС датчика? …

ПРИМУСОВЕ ОХОЛОДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОДВИГУНА

Вентилятори примусового охолодження електродвигуна встановлюється з неприводний боку для забезпечення постійного повітряного потоку і, відповідно, постійного охолодження. При цьому заводський кожух вентилятора обдування і крильчатка знімаються, а на їх місце встановлюється комплект примусового охолодження двигуна. З комплектом примусового охолодження електродвигун може працювати в тривалих режимах з перетворювачем частоти на швидкостях менше номінальної. У стандартному виконанні, повітряного потоку, створюваного крильчаткою електродвигуна, зазвичай недостатньо для повноцінного охолодження поверхні мотора, а це може привести до його перегріву і виходу з ладу. Використання комплекту примусового охолодження захищає електродвигун від перегріву і аварійних режимів. Для повноцінної адаптації електродвигуна для роботи з перетворювачем частоти і для захисту його підшипників рекомендується використовувати:
  • ізольований задній підшипник або ізольований задній підшипниковий щит для розриву ланцюга проходження струму через підшипники електродвигуна
  • струмознімальних щітку для зняття потенціалу з вала електродвигуна
  • надійне заземлення корпусу електродвигуна
Детальніше про використання трифазних асинхронних електродвигунів з перетворювачами частоти Ви можете прочитати в серії статей Асинхронні електродвигуни керовані від перетворювачів частоти.