Доопрацювання і модифікація асинхронних електродвигунів WEG
За бажанням замовника асинхронні двигуни WEG можуть бути доопрацьовані, шляхом установки на них додаткових частин і аксесуарів:
ФЛАНЦІ ЕЛЕКТРОДВИГУНІВ
При необхідності стандартний передній підшипниковий щит електродвигуна може бути демонтований і на його місце встановлюється фланець двигуна.
Малий фланець В14 з різьбовими кріпильними отворами може бути встановлений на асинхронні двигуни габаритів з 63 по 132.
Великий фланець В5 з наскрізними кріпильними отворами без різьблення може бути встановлений на асинхронні двигуни габаритів з 63 по 355.
ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНЕ ПРУЖИННЕ ГАЛЬМО
На вал трифазного асинхронного електродвигуна з неприводної сторони може бути встановлене електромеханічне гальмо Intorq серії BFK457 або серії BFK458.
Напруга живлення гальма: 24VDC, 180VDC, 205VDC; 230VAC і 380VAC з використанням випрямляча.
Момент утримання на валу електродвигуна: 1,5Нм – 200Нм
Випрямляч, ручка для ручного розгальмовування при відсутності живлення, мікровимикач для контролю спрацьовування, пилозахист..
ДАТЧИК ЗВОРОТНОГО ЗВ'ЯЗКУ (КОНТРОЛЬ ШВИДКОСТІ ОБЕРТАННЯ)
- Діаметр корпусу: Ø 50 мм або Ø 115 мм
- Швидкість: 12.000 об / хв
- Ступінь захисту: макс. IP 67
- Дозвіл: макс. 5000 імп / об
- Напруга піт. DC: 5 V / 5 … 30 V / 10 … 30 V
- Темп. навк. середовища: -40 … + 100 ° C
- Вихід: RS 422, Push pull або оптичний вихід
- Тип з’єднання: Кабель, роз’єм, клемна коробка
- Опціонально: EX, дозволено використовувати в небезпечних зонах 2/22
- Ізольований вхід, Морського виконання
РТС ДАТЧИК ТЕМПЕРАТУРИ ОБМОТОК ДВИГУНА
РТС датчик температури встановлюється в обмотки електродвигуна (один датчик на фазу) для габаритів двигунів з 63 по 132.
Асинхронні двигуни габаритів 160 і вище мають вбудований РТС датчик температури обмоток.
Детальніше про принцип роботи і характеристики РТС датчиків дивіться в розділі Часті запитання / Який принцип роботи РТС датчика? …
ПРИМУСОВЕ ОХОЛОДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОДВИГУНА
- ізольований задній підшипник або ізольований задній підшипниковий щит для розриву ланцюга проходження струму через підшипники електродвигуна
- струмознімальних щітку для зняття потенціалу з вала електродвигуна
- надійне заземлення корпусу електродвигуна